luni, 7 noiembrie 2011


           Am inceput o noua saptamana dar si o noua tema despre toamna.

                   "CULORILE TOAMNEI"
                          Daca  primavara inseamna ,,explozie de viata”  toamna inseamna ,,explozie de culoare”!


                      *Ce ne povesteste o frunza?






Dupa ce ne-am jucat  cu frunzele uscate ,am trecut la treaba!
Am invatat sa desenam o frunza! (LUCA)

ALBERTO

TEO

MIE IMI PLACE SA DESENEZ FRUNZE! ( Anda)





La ctivitatea de educare a limbajului ,am invatat poezia ,,Balada unui greier mic” si am colorat o imagine din aceasta  poezie.



La activitatea de educatie  practica ,d-na educatoare ne-a dat cateva frunze decupate pe care  le-am lipit  pe un copacel tare suparat ...pentru ca ramasese desfrunzit!








Din frunzele puse de noi la presat,am realizat  frumoase  colaje : fluturi, pestisori,copacei.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu