vineri, 3 decembrie 2010

     Saptamana 29.11-03.12.2010 prescolarii grupei pregatitoare au desfasurat proiectul "Noi suntem romani".
     Au discutat despre frumusetile si bogatiile patriei,despre locuitorii  si obiceiurile lor,despre costumul traditional romanesc.Si pentru ca miercuri am sarbatorit Ziua Nationala a Romaniei , au invatat in cadrul activitatii de educare a limbajului poezia" Tara mea" de O. Cazimir si au realizat cel mai frumos tricolor.

Tara mea
                                                                                     de Otilia Cazimir
Frumoasa mi-e tara straveche,
Intinsa peste munti si vai,
Cu fete cu flori la ureche,
Cu mandri si ageri feciori!

Frumoasa mi-e tara cea noua,
Cand rade cu ras tineresc,
Cum rade gradina cand ploua 
Si florile cand infloresc .


Maria si Razvan

Maria si Diana

Malina si Florin

Florin si Laurentiu

Andrei si David

Luca si Sebi

Denis si Alex







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu