luni, 12 decembrie 2011




   

   Ştim că Moş Nicolae aduce dulciuri copiilor cuminţi.De aceea am pregătit ghetuţe, pe care le-am decorat cu atenţie, ca să vadă că suntem şi harnici şi pricepuţi.Am avut succes !Moşul ne-a umplut ghetuţele cu bunătăţi şi nici un copil de la grupa pregătitoare nu a primit nuieluşă.











Colecţia noastră de şerveţele de Crăciun.


Grupa mijlocie

          Alături de mult iubitul Crăciun, ziua de Moş Nicolae este foarte aşteptată de cei mici pentru dulciurile şi cadourile pe care le aduce.
          Iată un bun prilej de a  familiariza copiii cu încă o tradiţie şi mai ales cu încă un personaj care se dovedeşte a fi un model de nobleţe, modestie, bunătate, puritate. Preşcolarii grupei mijlocii au aşteptat cu nerăbdare sosirea Moşului Nicolae şi pentru ca au fost cuminti au primit multe daruri.


Draga Mos Nicolae

 

Mosule, mi-esti tare drag,

Si te-astept cu drag in prag.

Si te rog sa imi aduci,

Multe daruri in papuci.

 

Nu uita si de ai mei,

Sa-i fericesti si pe ei.

Iar de acum inainte,

O sa fiu copil cuminte.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu