luni, 12 decembrie 2011



SUNT ROMÂN ŞI MĂ MÂNDRESC,
DRAG MI-E JOCUL ROMÂNESC!



Sunt român şi-s mândru tare,
Am o ţară ca o floare.
Mândru sunt de-al meu popor
Că-I viteaz şi primitor.
Îmi exprim azi bucuria,
Că trăiesc în România
Limba română o vorbesc
Şi …..eu mă numesc!



Vă invităm la Colţul tematic ,,Sunt român!” să vedeţi lucrările noastre.















Grupa mijlocie

La poarta sufletelor noastre de români tresaltă inimile de bucurie că se apropie marea sărbătoare: 1 Decembrie, Ziua Naţională a României. Dorim să o întâmpinăm aşa cum se cuvine: cu veselie, cu bunătate şi ospitalitate. Să încercăm să sădim în sufletele copiilor noştri dragostea pentru ţară, pentru frumuseţile ei şi mai ales, recunoştinţa pentru cei care s-au jertfit, ca noi astăzi să putem fi liberi.
Aşa am hotărât să iniţiem proiectul cu tema: „Romani mici cu inimi mari”.Întrebările copiilor referitoare la formele de relief ale ţării noastre, frumuseţile ei au generat o atmosferă entuziastă, dominată de dorinţa relatării din experienţa personală, dar şi dorinţa de a afla cât mai multe lucruri despre Ziua Naţională a României.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu